КАК СЕ МОЛИШ

Двама монаси отшелници се заселили в пустинята и решили, всеки да посади по една палма, чиято сянка да го пази от палещите слънчеви лъчи. След време единият казал на другия:
-За да расте палмата ми добре, моля Бог: "Господи, прати ми дъжд!" и Той ми праща. След това:"Господи, прати ми слънце!" и Той ми праща. Но твоята палма расте много по-добре от моята. Как се молиш ти?
-Просто казвам: "Господи, направи така, че палмата ми да расте добре!" и Той ми праща това, което е нужно.

Публикувано от

2 Response to "КАК СЕ МОЛИШ"

  1. Евгени says:
    19 март 2010 г. в 1:14

    Не зная....май по-често се моля кото първия монах.
    Наистина...не зная :(

  2. Igelkotten Milli says:
    19 март 2010 г. в 19:17

    :-) Мюаюлманите се молят предимно по втория начин :-)

Публикуване на коментар