Благодаря за страшното очакване...

Нещо ми е Камелийно Кондовско, каква изненада, нали?! 
Док, ако пак се окаже, че съм те настъпила по някой мазол, забранявам ти да ревеш. Забранявам ти да ревеш и задето съм ти забранила!
Edit: Забранявам на всички да реват!

Благодаря за страшното очакване,
с което ме наказа несъзнателно.
При мене спряха много. Много плакаха.
И много ме раздаваха на вятъра.
И много ме обичаха неистински.
И други много истински ме мразиха.
Изплаши се душата ми. Изписка.
И аз й се заклех да я опазя.
И аз й се заклех да пиша стихове,
напук на всички прозаични делници.
А пък баща ми, милият, се пита
кому и на какво ли съм наследница.
Излъгах ли го? Той ли се излъга?
Да разбера не ми остана време.
Защото зад един фатален ъгъл
все някой ме открадваше от него.
И аз отивах всеки път завинаги.
И всеки път завинаги се връщах.
Защо ти казвам, че това е минало...
Усмихвам ти се...
            А пък днес е същото.

Камелия Кондова

И още, утре е св.Спиридон. Който не следи страницата във фейса, да си чете миналогодишната притча за спиридоновата овца от този линк, защото нямам време да ви напиша нова май ... :)

Публикувано от

0 Response to "Благодаря за страшното очакване..."

Публикуване на коментар