В Рая цигарите и алкохола са забранени!

Много обичам да гледам знаменцата в брояча. Най-малкото установявам, че българите са се запилели по какви ли не екзотични дестинации из цял свят. Интересно е!
Преди ден-два се появи едно възшареничко, което не бях виждала до момента. Стана ми любопитно и отворих да видя откъде е. Мавриция. Общо взето нищо не ми проговори, остров някакъв някъде си. Та реших да хвърля едно око и за нея. И първото,  на което попаднах, е тази симпатична брошура. Пълна е с куп полезности за евентуално пътуване, незнанието на които, както е известно, в чужбина може да ти коства от конфуз до затвор. И освен това е написана по някакъв уникално сладък начин. Примерно това: "Бакшиш. Вашият шофьор, екскурзовод, пиколото в хотела, камериерката и келнера ще се радват на малкото финансово внимание от ваша страна. Малкото внимание винаги отваря сърцата!" :D После попаднах и на този стар пост на Сандо, който дозатвърди впечатлението ми от брошурката, макар тя да нямаше даже картинки, че иде реч за някакво райско кътче. Но сред всичките примамливи благини се мъдри това:


(клик за четлив текст)






Ами това е, мили хора! В Рая цигарите и алкохола са забранени!
От всичкото което ме осени промисъла, че не е лошо още приживе да свикваме с идеята. :D Но ако ви се струва далечно, а сте сред чувстващите се ощетени от забраната за тютюнопушене на обществени места, поне можете да добиете утехата, че и по-безжалостни варианти има.
Кой беше казал, че който трупа мъдрост, трупа тъга?  :)



Публикувано от

4 Response to "В Рая цигарите и алкохола са забранени!"

  1. anima says:
    8 юни 2012 г. в 11:06

    :))

  2. Gloxy-Floxy says:
    8 юни 2012 г. в 11:36

    :)

  3. Анонимен Says:
    8 юни 2012 г. в 12:39

    E haide,haide s tezi cigari!Dosadno!!!!!!!!

  4. Gloxy-Floxy says:
    8 юни 2012 г. в 16:28

    Е, аз не ви държа вързани тук. :)

Публикуване на коментар