Лаленце се люлее

Честит Лазаровден!

Избрах си тази песничка за поздрав, защото баба ми я пееше като бях малка. :)

Лаленце се люлее,

на зелено ливаде.

Не ми било лаленце,

най ми било детенце.

Майка му го будеше

и му милно думаше.

Стани, стани детенце

да си видиш лазарки.

Как хубаво играят,

с жълти чехли потропват,

шити поли развяват.

Публикувано от

3 Response to "Лаленце се люлее"

  1. почивка бали says:
    10 април 2012 г. в 10:19

    Много сладка песничка. Дъщеря ми искаха да я правят лазарка за училищното парти, но се разболя и не можа да отиде..

  2. Gloxy-Floxy says:
    10 април 2012 г. в 10:38

    :) Хубаво е, че традицията се поддържа!

  3. Анонимен Says:
    19 април 2012 г. в 8:26

    Тази песен е много хубава.Дъщеря ми на скоро я учиха в градината!Хубаво е да не се забравят българските традиции!

Публикуване на коментар