Фантазия №6: Наглетинства

:D Имаме невиждания късмет и нечуваното удоволствие във фантазийния ни уъркшоп "Седмица на отворените фантазии" да се включи не просто Професионален Фантазьор, а хабилитирано лице!
Организаторите (т.е. аз) поднасят сърдечните си благодарности на гост-автора за участието и приноса за повишаване рейтинга на събитието! :D

Не съм родена тук. Четири комара са ме уловили в движение, докато съм падала отнякъде. За уж услугата, си сръбнали от мен. Но…тъй като съм била повита, и ми се е виждала само главата, вместо с обичайната храна, се нахранили с мозък, като за шега.
Сега тези четири комара са уважавани Президенти на четири от най-големите и добре развити икономически държави в света. А децата им !!? Децата им да видите ! Едното проектира и изгради стълба до небето ! Другото – пералня за звезди, че да са ясни и светли дори в слънчевите дни ! Третото – изобрети куфар, в който може да побере море ! А четвъртото – отвори фабрика. То произвежда фантазии и мечти за инжектиране на хората, както и други ваксини.
След всичко, което ви казах, става ясно, че…, след като са изсмукали от мен каквото могат, са ме изпуснали на Земята с глава, голяма колкото тази на карфица. То…и затова не съм си я разбила де. И…отново заради това, хората понякога ми казват, че ги бода.
Не помня с какво са ме хранили, за да възвърна или придобия приблизително човешки вид, като изключим загубите в главата ми – за там, нищо не са успели да направят.
Ето така, от години престоявам на Земята. Дори и комарника не можах Аз да изобретя. Изрязвам си с ножица, а не си пера петната, и си мечтая, мечтаааая…да се върна там, откъдет` долетях. Ще им занеса комарник, и макар и на чужд гръб, може и да ме направят президент, като онези четири комара, а !? Не съм изобретила комарника, но все пак ще им дам оръжие, срещу най-голямата заплаха – да нямаш нищо в главата.



Публикувано от

0 Response to "Фантазия №6: Наглетинства"

Публикуване на коментар