Седмица на отворените фантазии и малко служебна информация

:) Много хубав виртуален уъркшоп се получи вчера и затова снощи в Блогово решихме да удължим "Деня на отворените фантазии" в "Седмица на отворените фантазии".
Ето линкове към вчерашните работи:
– "Ден на отворените фантазии ....гурме и още нещо" на Кин-Катя от Кокошарник
– "Ден на отворените фантазии ..." на Док-Мария от Блогът на д-р Уотсън
– "Пиле по хайдушки и ... Ден на отворените фантазии 2 в 1" на Илианка от Щъркелово гнездо

От последния пост едвам съм заспала нощес. Само като прочетох как Илианка бродила с Филип Тотю из Балкана и си я представих с мъжка хайдушка премяна и дълги засукани мустаци на момичешката фигурка и личице, със зор си овладях хилежа. 
Освен забавна, цялата работа беше и полезна, защото и трите отдавна не си бяха уважавали блоговете с нови публикации. А фантазирането само по себе си се оказа наистина терапевтично – за мен със сигурност, вярвам и за тях. Затова няма да затваряме работилницата. Който желае да се включи, може да заповяда - ще го отразя. :)

Толкоз за фантазиите. Служебната информация касае моите блогове. Преди 2 дни си прехвърлих авторството към профила в Гугъл+, което от чисто оптимизационна, касаеща нечовешкия фактор гледна точка трябва да е добре за самите блогове. Това обаче означава, че профилът ми в Блогър вече не съществува, подменен е с тоя в Г+. И от човешка гледна точка не виждам как може да е удобство за някого. Профилните страници в Блогър ни фиксираха точно като блогъри с всичката необходима контактна информация, в Г+  трябва да я търсиш целенасочено и я стигнеш до нея, я не. Затова на всичките си блогове възнамерявам да добавя контактни страници и да пренасоча приставката "За мен" да води към тях, но ще ми коства известно време. Всичкото това ви го обяснявам, защото има потребители, които епизодично през профила ми в Блогър разглеждаха новодобавените публикации във всичките ми блогове. Ако някой тръгне на такъв тур, да не се чуди какво се случва. До няколко дни ще го преправя така, че да е с ясна и удобна навигация.

Приятен уикенд на всички! :)

Публикувано от

0 Response to "Седмица на отворените фантазии и малко служебна информация"

Публикуване на коментар