Имаме такова поверие ...




Изображение от wikimedia.org
Някога отдавна, докато с бъдещия ми мъж нямахме още обща кола, жилище и планове за отпуска, той ми донесе цветя. Такова простичко букетче, не съвсем свежо, купено набързо от бензиностанцията.
- Знаеш ли, - казах му аз, оправяйки смачканите цветчета на розите, - ние, езотериците, имаме такова поверие - колкото по-дълго живеят цветята, толкова по-трайни ще бъдат отношенията.
Бедният поклонник идваше всяка вечер, миришеше и оглеждаше букета, който издържа героически три седмици. След това той непрекъснато ми пращаше цветя по куриер и всички те цъфтяха дълго, разкошно и малко високомерно.
После отидохме на почивка, аз забременях, родих дъщеря, купихме си дом, преместихме се и тогава той ми разкри страшната тайна, че от тези първите, най-издържливите цветя разбрал: това е знак от съдбата и нищо няма да ни попречи - нито възрастта, нито децата, нито различните интереси, нито моя сприхав характер, - и всичко ще ни се получи.
А аз от своя страна му признах, че всеки ден подменях увехналите цветя с нови. Ходех  до бензиностанцията и купувах.
Ние, езотериците, имаме такова поверие - в каквото вярваш, това и работи.

Последното отказвам да го коментирам като тенденция, но знаете ли, това за цветята всъщност е вярно в известен смисъл. Преди повече от 10 години забелязах, че когато имаме гости и съм получила няколко букета едновременно, те живеят пропорционално на искреното отношение, с което съответните хора са ми ги подарили, без значение на цената и разкоша на букета. Наблюдавах това съзнателно известно време, нямаше нито едно отклонение от правилото. Може би авторката не е посмяла да повярва и да се довери на собствените си думи, м?! :)
Цветна седмица, хора! :)


Публикувано от

0 Response to "Имаме такова поверие ..."

Публикуване на коментар