БОГ ДУША ЗАКРИЛЯ, НЕ ЗАКРИЛЯ ЗАНАЯТ







Кликайте на картинката за увеличение.

Публикувано от

4 Response to "БОГ ДУША ЗАКРИЛЯ, НЕ ЗАКРИЛЯ ЗАНАЯТ"

  1. Unknown says:
    30 март 2011 г. в 20:05

    Що да щракаме, като виждаме? :-)
    Добре го е написал.

  2. Gloxy-Floxy says:
    30 март 2011 г. в 20:53

    :) Аз ако не знам какво съм написала, не мога го разчетох така свито, ти щом можеш, толкоз по-добре.
    Той добре го е написал, пък аз го доказах, след като два часа си играх над тая картинка, оставаха ми две мазки и компютърът ми подло угасна... :(
    След което душевното ми състояние не предразполагаше особено към финьосване, та затова е понаръфана тук-там.

  3. Unknown says:
    30 март 2011 г. в 21:39

    И той добре го е казал и ти добре си направила картинката, прави междинни записвания, или активирай опция "записване до момента", ако имаш такава...И при нас си играят с тока тези дни..:(

  4. Gloxy-Floxy says:
    30 март 2011 г. в 22:02

    Много си мил, обаче ми е трудно да прежаля първия си перфектно изрязан облак. :(
    И не беше тока, а фъкания компютър. Абе аз съм си виновна, все едно не му знам номерата, ама пак ме е яд! :D

Публикуване на коментар