Притча за здравословното хранене

Държа дебело да подчертая, че личното ми отношение въобще не съответства! То пък и в приказките вече да не може "три дни яли, пили и се веселили", ама ха! :)

В началото Бог сътворил небето и земята. Земята била покрита с броколи, цветно зеле, спанак и разноцветни плодове. Адам и Ева живели дълго и били здрави. И сътворил Сатаната сладоледа и баничките с масло. И попитал Сатаната Адам: 
-Искаш ли да добавя в баничките и пълномаслено сирене?
-Искам - отвърнал той.
-Аз също - обадила се Ева. - И да е соленичко, ако може.
И двамата наддали по 3 кг.

И създал Бог био-йогурта, за да може Ева да запази фигурата си, която Адам така обичал. А Сатаната създал пшеничното брашно, маята и рафинираната захар. Смесил ги и Ева минала от 36-ти на 44-ти размер.

И казал Бог:
-Яж със здраве тая салата от градината ми.
-И добави сос от синьо сирене и чесново хлебче - подшушнал Сатаната.
Адам и Ева отпуснали коланите след ядене.

И казал Бог:
-Пращам ви за здраво сърце пресни зеленчуци и зехтин.
-От мен чеверме и печена кокошка - допълнил Сатаната.
Адам и Ева качили холестерола до небето.

Измислил Бог печените картофи без масло, с високо съдържание на калий и други полезни съставки. Сатаната отвърнал на удара с пържен чипс, като не пропуснал да го посоли обилно.
Адам и Ева качили още килограми и се изринали в добавка.

Бог създал бягащата пътека, за да могат децата му да контролират теглото си. А Сатаната - телевизора и дистанционното. Адам и Ева се настанили на дивана, защракали с дистанционното и си взели вибромасажни уреди за корем.

Бог сътворил нискокалоричните продукти. Сатаната - Макдоналдс и чизбургера.
- Искате ли? - попитал той Адам и Ева.
- Двойна порция! - облизали се те.
... И получили инфаркт.

Бог въздъхнал и създал байпаса. Сатаната се ухилил и създал Министерството на финансите и Здравната каса.

Хм, Бог значи ... :D

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

8 Response to "Притча за здравословното хранене"

  1. gost Says:
    15 юли 2012 г. в 11:58

    Ето ти още един разказ, който ще разкрие истинската история на здравеопазването. :P

  2. Gloxy-Floxy says:
    15 юли 2012 г. в 12:14

    :)
    И това е в десятката: "— Ами — рече госпожа Фел, — кой знае какво означава луд! Безумието на един човек е религия за друг."

  3. gost Says:
    15 юли 2012 г. в 12:27

    Имената ги дават победителите. ;)

  4. Gloxy-Floxy says:
    15 юли 2012 г. в 13:05

    :)

  5. anima says:
    15 юли 2012 г. в 21:38

    Удариме точно по католическото ми възпитание и се изпълних с наднормено чувство за вина,правопропорционално на теглото ми :)))

  6. Gloxy-Floxy says:
    15 юли 2012 г. в 21:50

    Как да ти се реванширам? Да ти изям сладоледа? :D

  7. Анонимен Says:
    20 юли 2012 г. в 13:32

    хмм, сещам се за израза "гледа ме сякаш съм и изял десерта".
    Сега се чудя: това благодарност или омраза ще да означава...?
    А иначе, изяждането на нечий сладолед някак ми напомня на напиване на менците, поне!
    Непотребител.

  8. Gloxy-Floxy says:
    20 юли 2012 г. в 14:32

    Зависи дали те гледа привърженичка на здравословното хранене или ... аз. И какъв е десерта все пак, щото в някои редки случаи даже и при мен може да означава благодарност:D
    Абсолютно не проумявам с какво провокирам у теб мисълта, че съм обърнала резбата и искам да напивам на Анима менците. Ама ако така звуча, за в бъдеще ще се въздържам от публични прояви на християнско милосърдие! :P

Публикуване на коментар