ИСТИНСКО ЧУВСТВО ЗА СОБСТВЕНА ЗНАЧИМОСТ

-Как да различим истинското чувство за собствена значимост от лъжливото? - попитали учениците на Настрадин Ходжа.
-Представете си керван с камили, вървящ през пустинята - казал им Настрадин. - Като какво се усещате?
-Като първата камила - възкликнал един ученик.
-Като опашката на последната - тъжно въздъхнал друг.
-Като палещото слънце.
-Като камиларя.
-Като Аллах, сътворил и пустинята, и кервана.
-Аз съм си аз - заявил последният ученик. - И за какъв дявол са тук камилите?!

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!


Публикувано от

2 Response to "ИСТИНСКО ЧУВСТВО ЗА СОБСТВЕНА ЗНАЧИМОСТ"

  1. Hexemexe says:
    16 август 2011 г. в 10:36

    Е, в този случай и аз съм като последният, макар и без особено чувство за моята значимост.;)

  2. Gloxy-Floxy says:
    16 август 2011 г. в 12:11

    :D Явно в този случай нашето чувство за твоята значимост е по-"особено", разбирай силно. {}

Публикуване на коментар