ТИ ЗНАЕШ ЛИ КОИ СА МИ РОДНИНИ?!

Научила котката, че тигърът и пантерата принадлежат към котешкото семейство. Възгордяла се и без да му мисли се метнала на гърба на магарето.
-Карай ме! - наредила тя. - Карай ме там, където ти заповядам и без да ми противоречиш! Ти знаеш ли кои са ми роднини?!
-Кои? - поинтересувало се магарето.
-Тигърът и пантерата, ето кои! Ако не вярваш, питай враната.
Магарето попитало враната и тя потвърдила. И не само това, а се оказало, че и лъвът и рисът са роднини на котката.
-Сега убеди ли се? - възкликнала котката. - Карай!
-Къде? - спокойно попитало магарето. - При тигъра или при пантерата?
-Не-е-е! - неочаквано измяукала котката. - Карай ме при тези ... как им беше името ... при мишките!
И магарето откарало котката там, където се въдели мишки. Защото котката все пак си е котка.

басня от Сергей Михалков

Оригиналното заглавие е "Какво си въобразила котката"

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

0 Response to "ТИ ЗНАЕШ ЛИ КОИ СА МИ РОДНИНИ?!"

Публикуване на коментар