ЖЕНСКИ ТАЙНИ

Живяла някога прекрасна девойка. Никой не можел да и намери недостатък - тя била самата красота, изящество и съвършенство. Влюбил се в нея един юноша и я поискал за жена. Красавицата дала съгласието си, но поставила едно условие:"Ще стана твоя жена и ще те обичам, уважавам и слушам. Ще ти служа вярно и с мен никога не ще познаеш мъка, а животът ти ще е изпълнен с щастие и радост. Но ми обещай само едно: един път в месеца да ме пускаш за една нощ, без да питаш къде ходя и какво върша". Юношата помислил, че условието не е толкова тежко и трудно за изпълнение и се съгласил. Оженили се и заживели в любов и радост.
Жената станала вярна спътница на своя мъж. Обкръжила го с внимание и ласки, дарила му топлината на сърцето си и нежна любов. Вярно и честно му служела, домът им бил пълен с щастие, радост и блаженство. Но както се договорили, една нощ всеки месец жената напускала дома, без да казва на мъжа си къде ходи и какво върши. Така живели дълго време и смътно безпокойство започнало лека-полека да обзема мъжа. И всеки път, когато жена му го напускала, то ставало все по-силно:"Къде прекарва времето си без мен? Какво прави? Защо не мога да я питам за това?" И накрая решил да я проследи.
Една нощ, когато жената мълчаливо излязла от къщи, мъжът тръгнал след нея. Видял как минала през полето, прекосила реката и навлязла дълбоко в гората. Там се скрила зад един стар пън. И когато мъжът се приближил, я видял да смъква дрехите си и да се превръща в змия. Змията се свила на кълбо, засъскала и започнала да хапе опашката си. Ужасен, той изкрещял и издал присъствието си. Жената се приближила и казала:"Какво направи? Една нощ не можа да ме пуснеш, без да се безпокоиш за себе си? Не те ли обичах, не ти служих вярно? Ти не знаеше грижа и печал с мен, а в замяна исках само една нощ в месеца! Сега, след като узна тайната ми, няма нужда повече да излизам от къщи и да се крия в гората."
Оттогава жената повече не се крие от мъжа, за да се превърне в змия, да посъска и кълве. А мъжът забравил какво е това, живот с любимата без грижа и печал. И женейки се, всеки мъж мечтае за живот в рая с красивата, грижовна, съвършена жена, а вместо това получава змия, която вече вместо собствената си опашка, хапе самия него.

Публикувано от

5 Response to "ЖЕНСКИ ТАЙНИ"

  1. Анонимен Says:
    19 октомври 2010 г. в 14:51

    Подобна притча\истинска\,и то от жена!
    Е,вече повярвах .А аз ,си мислех ,че е само при мен.

  2. Unknown says:
    19 октомври 2010 г. в 18:02

    Заради тоя любопитник сме на тоя хал:-(

  3. Gloxy-Floxy says:
    19 октомври 2010 г. в 18:18

    :D Да те гушна за утешение?

  4. Мария Хитева says:
    9 март 2011 г. в 22:51

    Притча за женските тайни, а аз бих казала за доверието (или липсата на такова ...:)

  5. Анонимен Says:
    29 април 2011 г. в 21:09

    е човек и добре да живее се жени

Публикуване на коментар