КРАТКИ ПРИКАЗКИ: МИСЪЛ

Вървял човек и срещнал собствената си мисъл.
-Ти как се оказа тук без мен? - възмутил се човекът.
-Сама си станах стопанин.
-Но как така? - възмутил се човекът. - Износих те, родих те, храних те, а ти взе и ме захвърли!
-Пораснах ...

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

4 Response to "КРАТКИ ПРИКАЗКИ: МИСЪЛ"

  1. Анонимен Says:
    18 септември 2010 г. в 21:54

    То и с мен е така, те мислите ми все пред мен и ме чакат на правилното място, а аз се лууутам кат муха без глава. Както винаги, Глоксич кратка, ясна и поучителна

  2. Gloxy-Floxy says:
    18 септември 2010 г. в 23:20

    :) {}

  3. Unknown says:
    20 септември 2010 г. в 9:24

    -Пораснах ... Друг се влюби в мен. И сега му принадлежа ;-)

  4. Gloxy-Floxy says:
    20 септември 2010 г. в 9:30

    :D Пък като вземат да се плодят ...

Публикуване на коментар