ТЯ МИСЛИ, ЧЕ АЗ СЪМ ИСТИНСКИ

Семейство отишло на ресторант, за да обядва. Сервитьорката взела поръчката на възрастните и се обърнала към седемгодишния син:
-А Вие какво ще поръчате?
Момчето погледнало крадешком към възрастните и казало:
-Хот дог.
Сервитьорката не била успяла да запише, когато майката се намесила:
-Никакъв хот дог. Донесете му бифтек с картофено пюре и моркови.
Без да покаже с нещо, че я е чула, сервитьорката попитала:
-С горчица или с кетчуп?
-С кетчуп.
-Ще го донеса след минута-казала сервитьорката и се отправила към кухнята.
На масата се възцарило гробно мълчание. Накрая момчето се обърнало към останалите и казало:
-Знаете ли какво? Тя мисли, че аз съм истински.

Публикувано от

5 Response to "ТЯ МИСЛИ, ЧЕ АЗ СЪМ ИСТИНСКИ"

  1. Анонимен Says:
    25 ноември 2009 г. в 16:35

    Както винаги много интересни, увлекателни и поучителни.Благодаря.

  2. Gloxy-Floxy says:
    25 ноември 2009 г. в 16:49

    :) Благодаря и аз!

  3. Анонимен Says:
    25 ноември 2009 г. в 17:41

    Надявам се, че няма да ти е неприятно, споделих за блога ти във facebook с приятели.
    Всичко , което чета тук е чудесно. Много ти благодаря още веднаж.
    :)

  4. Gloxy-Floxy says:
    25 ноември 2009 г. в 18:06

    :) Нямам основания да протестирам.

  5. Gloxy-Floxy says:
    26 ноември 2009 г. в 10:06

    :) Всъщност би ни било приятно, ако излезеш от анонимност по някакъв начин.
    Не мога да те проследя до Фейсбук, защото нямам профил там, започнах да си правя преди време, трябваше ми за нещо, но не довърших. Не понасям да ми задавани малоумни /от моята гледна точка/ въпроси от софтуер. Регистрацията в повечето големи социални мрежи го изисква, но аз обикновено не съм склонна да го изтърпя.

Публикуване на коментар