ОГЛЕДАЛЦЕ,ОГЛЕДАЛЦЕ ОТ СТЕНАТА

В огледалото надникнало призрачно лице. Отворило уста и така замръзнало. Настанала пауза.
-Е?
-Ахм ... - започнало да мрънка Огледалото.
-Добро начало! Но все пак чакам отговор!
Огледалото неловко се размърдало в рамката, старателно отклонявайки поглед.
-Кхм ... бихте ли повторили въпроса!
-Попитах, наистина ли съм най-красива на земята. Отговорът може да бъде "да" или "не". И така?
Огледалото избърборило нещо неразбираемо.
-Какво, какво?
-Никога не съм виждало дама, подобна по красота на Вас! - отчаяно отговорило Огледалото, почервенявайки.
-Прекалено двусмислено. Опитай пак!
Огледалото въздъхнало.
-Затруднявам се да отговоря.
-А ти се постарай.
-Виждате ли ... Красотата е понятие субективно ...
-По-кратко!
-Не, аз не оспорвам, разбира се, ... Вие сте жена видна, ... изтънчена, ... облечена добре, с вкус, ... но този чук в ръката Ви! Дали не бихте могли да го оставите за малко, изключително много ме смущава ...
-Не!
-О, разбирам, но той не хармонира с Вашите ...
-По-кратко, да или не?
-Какво, простете?
-Красива ли съм или не? И забележи, че започвам да губя търпение!
Огледалото жално изхлипало:
-Т-ти ... си ... п-прека ... п-прекрасна ... с-спор ...няма! Не мога!
Огледалото се разплакало.
-Не мога да го кажа!
-Ах! Ти! Проклето! Стъкло! - почти ласкаво произнесла Кралицата и замахнала с чука.
Хиляди светкащи иглички литнали в разни посоки, студеният северен вятър ги подхванал и ги понесъл над земята. Някому парченце ще попадне в окото, а някому в сърцето ...

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

4 Response to "ОГЛЕДАЛЦЕ,ОГЛЕДАЛЦЕ ОТ СТЕНАТА"

  1. Savlena says:
    1 февруари 2010 г. в 23:10

    Хубава притча и хубава поука, за тези които я опознаят и се себе си опознаят.:)
    Поздрави!Нищо лично...:)))

  2. Gloxy-Floxy says:
    1 февруари 2010 г. в 23:45

    :) Здрасти, Сав!
    Знаеш ли, едва вчера разбрах, по-право научих, за какво ми говориш.
    Странно, че хората са информирани за фактология, която ме касае, преди аз да се информирам за нея ..., но вече малко неща в живота ме изненадват.

  3. Владимир Кабрански says:
    2 февруари 2010 г. в 5:22

    Все пак огледалото е имало избор.Една мъничка, лъжа, която не вреди на никого, би му спасила живота. За кратко обаче, защото щяха да последват и други въпроси.

  4. Gloxy-Floxy says:
    2 февруари 2010 г. в 7:28

    Огледало да не си :(!

Публикуване на коментар