ОБИЧАШ ЛИ МЕ

-Обичаш ли ме? - попитала тя, след като дълго стояли в тишина.
-Знаеш, че те обичам - рязко отсякъл той.
Тя отишла до прозореца и се загледала в улицата.
-А би ли скочил заради мен? - попитала, без да го погледне.
Той постоял малко замислен, дошъл до прозореца, отворил го и стъпвайки на рамката, тихо казал:
-Бутни ме!

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!








Публикувано от

13 Response to "ОБИЧАШ ЛИ МЕ"

  1. Unknown says:
    5 февруари 2010 г. в 20:17

    А тя???

  2. Gloxy-Floxy says:
    5 февруари 2010 г. в 20:29

    Тя трябвало да поеме отговорност за последствията от това, желанията и да бъдат изпълнени, което всъщност е трябвало да осмисли, преди да иска Такива Доказателства.
    Озадачена съм, че тая притча остана неразбрана, на мен ми изглеждаше лесна за асимилиране.

  3. Igelkotten Milli says:
    5 февруари 2010 г. в 20:34

    С малко думи, а казва толкова много! Просто се стреснах, като прочетох текста...

  4. Unknown says:
    5 февруари 2010 г. в 22:13

    Той всъщност не е изпълнил желанието и, а глупаво се е оставил на прищявката и...Много е вероятно да не я познава достатъчно.

  5. Gloxy-Floxy says:
    5 февруари 2010 г. в 22:22

    :) Нещо не си във форма. Не се е оставял на никакви прищевки, казал и е каквото е имал да казва с действие.

  6. Анонимен Says:
    6 февруари 2010 г. в 12:43

    кофти късмет

  7. Gloxy-Floxy says:
    6 февруари 2010 г. в 12:49

    :) Кое?

  8. Unknown says:
    6 февруари 2010 г. в 17:29

    Аз съм във форма, но на него май му е все едно дали ще добави още малко към безкрайността:-)

  9. Gloxy-Floxy says:
    6 февруари 2010 г. в 17:58

    :) Аха, само дето аз нямаше откъде да разбера за тая работа.

  10. Unknown says:
    6 февруари 2010 г. в 20:03

    Затова и наминавам:-)

  11. Gloxy-Floxy says:
    6 февруари 2010 г. в 20:52

    :(

  12. Анонимен Says:
    7 февруари 2010 г. в 2:48

    -Обичаш ли ме? - попитала тя, след като дълго стояли в тишина.
    -Знаеш, че те обичам - рязко отсякъл той.
    Тя отишла до прозореца и се загледала в улицата.
    - А би ли скочил заради мен? - попитала, без да го погледне.
    - Скочи ти задари мен - казал той. - Замислил се малко, отшъл до прозореца, отворил го и казал тихо:
    - Искаш ли да те бутна?
    - Не. Ти вече ме уби...

  13. Анонимен Says:
    7 февруари 2010 г. в 21:24

    има и аще един варянт -
    двамката да скочат заедно -
    ...защо ли смисъла ще се измести тогава
    към това ,че взаимно са се бутнали?!?!?

Публикуване на коментар