ЧЕТВЪРТАТА ЖАБА

Три смели жабчета решили да построят мост. Така решили:"Ще построим мост, без да се отделяме от блатото, за да ни е по-близко да идваме и да си тръгваме."
Идеята, разбира се, била забележителна. Единият вика:"Аз ще съм докер!" Другият вика:"Аз ще съм квакер" А третият казва:"Тогава аз ще съм спикер! Защото не бива да се оставя квакер без спикер."
И закипяла работа. Ден кипи, два кипи. А блатото, между впрочем, спокойно. И вълничка няма. А очертанията на моста не се забелязват, въпреки че наоколо работа кипи.
И започнали да се обвиняват взаимно:
-Погледни се как квакаш!
-А ти - как докаш!
-Не е ваша работа как спикам! Сядайте си по местата!
И работата кипи още повече. Така кипи, че почти цялата изкипяла. Но това не смущавало смелите жабки, те все така квакали, докали и спикали.
-А кой при вас брока? - изкочило четвърто жабче от блатото. - Нима никой?
-Изразявай се ясно! - казал спикерът. - Ако не, въобще ще ти взема думата.
Четвъртото жабче се разстроило:
-Вие не знаете как се брока! Ето тогава погледнете часовника - то смъкнало часовника от ръката си. - Виждате ли зъбните колелца? За да съедините две, трябва между тях да добавите трето. Иначе зъбчетата не се допират и механизмът няма да работи.
-И това колелце брока? - попитали квакера и докера.
-Ух, какви сте невежи! - намръщил се спикерът. - Брокер не сте виждали! Хайде, сместете се, освободете брокерското място!
И се завъртели колелцата. Дясното квака, лявото дока. А между тях средното брока ли, брока ... Сега ще се появят очертанията на моста.
Ще се появят ли? Или не?
Интересно, ако съединиш квакане и докане чрез брокане и над тях поставиш спикане, ще се появили от това мост? Или трябват и някакви други строителни материали?

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

0 Response to "ЧЕТВЪРТАТА ЖАБА"

Публикуване на коментар