ДА ИЗБЯГАШ ОТ СМЪРТТА

Един човек се явил пред цар Соломон:
-Какво искаш, нещастнико? - попитал го царят.
-При мен, о, царю, през нощта се яви ангелът на смъртта, спря до мен и дълго ме гледа лошо.
-И аз с какво мога да ти помогна? - изненадал се царят.
-О, владико, заповядай на вятъра да ме отнесе в Индустан, там аз ще успея да се скрия от злия ангел - помолил нещастника.
Соломон заповядал на вятъра да изпълни молбата на човека. След време сам срещнал ангела на смъртта и го попитал:
-Защо ти, посланико на Бога, така лошо си погледнал един нещастник, та той избяга чак в Индустан, далеч от семейството и близките си?
-На мен самия ми е странно - отвърнал ангелът. - Но Бог ми заповяда да намеря тази душа в Индустан и да я отнеса в ада. Затова бях изненадан, че този грешник се намира тук, близо до теб. Но, слава Богу, той веднага се премести в Индустан и успях точно да изпълня Божията заповед.

Нужно е да се помни, че ако човек не може да се скрие от себе си, то от Бог съвсем не може да се скрие.

Публикувано от

2 Response to "ДА ИЗБЯГАШ ОТ СМЪРТТА"

  1. Анонимен Says:
    25 ноември 2009 г. в 8:53

    Vse pak vsichki sme tuk za da izpalnim plana.

  2. Savlena says:
    27 ноември 2009 г. в 12:58

    Всекиму е отредена мисия на тази земя-за един тя е голяма и съществена,за другиго-мъничка и на глед незабележима,но все пак зрима за този,комуто трябва,та дори и за миг само!Целувки и все така успешен труд,каращ ни да мислим и усещаме,Глокси!:)

Публикуване на коментар