Самочувствие


- Само каква съм сладка с мед! - хвалела се Ряпата наляво и надясно.
- Че аз и без теб съм сладък! - срязал я Медът.

А по сутрешната тема "Нещо, което ти напомня за мен" събрах следните хипотетични подаръци: цъфнал кактус; механичен ангел, който маха с крила; празни листа; книжка с приказки, печени бадеми, сладкиш с коняк, ванилов мус с праскови и коледно чорапче с изненади.
Ряпата е сладка с мед, а аз с Интернет! (което не ми пречи да се чувствам като Пипи) :D






Публикувано от

6 Response to "Самочувствие"

  1. Unknown says:
    22 ноември 2012 г. в 18:52

    Интернета е с кюфтета,
    който лапа много мед,
    да ми мине отпред!
    Тази вечер съм поет!

  2. Gloxy-Floxy says:
    22 ноември 2012 г. в 19:13

    Предполагам, че в тоя контекст кюфтетата са нещо, което ти напомня и за мен, но както чистосърдечно си призна, че ти се свидят, хич и не се надявам да ми вземеш едно. :D

  3. Unknown says:
    22 ноември 2012 г. в 19:56

    Бе...явно поезията не е за мен :(

  4. Gloxy-Floxy says:
    22 ноември 2012 г. в 20:12

    :) Що, хубаво си беше стихчето. Просто аз не съм във форма в момента да ти отвръщам в рими, че тая вечер съм в голямо, чисто физиологично неразбирателство с главата си ... и не само. :)

  5. Соня Шатева - Моето сладко хоби says:
    23 ноември 2012 г. в 7:41

    Вчера забравих да кажа на какво те оприличавам, нещо много любимо - книжка с приказки и картинки!Поздрави!

  6. Gloxy-Floxy says:
    23 ноември 2012 г. в 10:02

    :) Благодаря!

Публикуване на коментар