ДОБЪР ПРИМЕР

Един молла искал да защити дъщеря си от опасностите на живота. Когато дошло време и нейната красота разцъфнала като цвете, той извикал дъщеря си , за да и каже колко много подлост и предателство има в живота.
"Скъпа моя дъще, помисли за това, което ще ти кажа. Всички мъже искат само едно. Те са хитри, лукави и слагат капани, където могат. Ти дори няма да забележиш как ще затънеш в блатото на техните въжделения. Искам да ти покажа пътя, водещ към нещастието. Първо мъжът се възхищава от твоите достойнства. Тогава той те кани на разходка . Може да минете покрай къщата му и той да ти каже, че е забравил палтото си и иска да го вземе. Ще те покани да го придружиш. Там ще предложи да те почерпи. Може да послушате музика и след известно време ще се нахвърли върху теб! Ти ще си опозорена, ние всички ще сме опозорени - и майка ти, и аз . Цялото ни семейство ще е посрамено и с нашето добро име ще е свършено завинаги. "
Дъщерята взела думите на баща си насериозно. Тогава един ден, гордо усмихната, тя дошла при баща си и му казала: "Татко, ти трябва да си пророк! Откъде знаеше, как ще протече всичко? То беше точно така, както ти каза. Първо, той се възхищаваше на красота ми. Тогава ме покани на разходка. Случайно бяхме близо до дома му. След това той забеляза, че е забравил палтото си, а не искаше да ме оставя сама и предложи да отида заедно с него в апартамента му. Както изискват добрите обноски, ми предложи чаша чай и пусна прекрасната музика . Тогава си спомних твоите думи и вече знаех какво ме очаква, но ти ще видиш, че съм достойна да бъда твоя дъщеря. Когато усетих, че наближава момента, аз се хвърли върху него и го обезчестих-и него, и родителите му, цялото му семейство и доброто му име! "

Публикувано от

0 Response to "ДОБЪР ПРИМЕР"

Публикуване на коментар