Всички жени са една и съща тиква

Разказват, че веднъж Наполеон обикалял инкогнито Франция. В едно село срещнал двама младежи-инвалиди. В разговор с тях разбрал, че са загубили крайници, воювайки за Императора. Попитал ги каква е заветната им мечта.
- Да имам достатъчно пари, за да подсигуря старините си - отвърнал първият.
- Преди да умра, да прекарам една нощ с Жозефина, жената на Наполеон - казал вторият.
На следващия ден в селото се явили двама жандарми и отвели младежите в Париж. Наполеон връчил на първия голяма сума пари и го изпратил да си върви, като му пожелал щастие. Втория поканил на обяд. Поднесли му двадесет различни ястия и двадесет сладкиша, всичките приготвени от тиква. Гостът хапнал от едно-две блюда и не могъл повече.
- Не е любезно да ми отказваш - казал Наполеон. - Всичко това е приготвено за теб, яж още!
- Но ти ми предлагаш една и съща тиква - възразил младежът.
- И то преднамерено, - засмял се Наполеон - за да разбереш, че всички жени са една и съща тиква.

Сега ще ми позволите от чисто тиквена гледна точка въобще да не се съглася. Тези, които следят всичките ми блогове, знаят, че откакто започна сезона на тиквичките, правя експерименти със смес за кюфтета от тиквички. Досега съм приготвяла пет ястия от нея, последното вчера, запланувала съм и шесто. Моля да ме извините, но нямаше две еднакви на вкус, освен че са различни на вид! А едно от всичките беше абсолютно неуспешно - когато реших да излея сместа в хартиени форми за мъфини и тя залепна за хартийките. Е, това, което не бих направила със сигурност, е да приготвя всичките успешни модификации едновременно и да се опитам да ги изям, защото най-вероятния резултат е да откажа тиквичките завинаги. Но и в тоя аспект нещата са до апетит и метаболизъм. :) 
Куца им е софистиката нещо, не можаха да ме убедят. :)

P.S. Написах продължение. :)

Публикувано от

3 Response to "Всички жени са една и съща тиква"

  1. Анонимен Says:
    1 октомври 2012 г. в 17:31

    Подправките правят ястието. Та ако няма подправки, ама никакви, тиквичките сигурно ще са (почти) еднакви на вкус :)

    5ко

  2. Gloxy-Floxy says:
    1 октомври 2012 г. в 19:18

    И затова си мислех/их, но реших да не разводнявам твърде темата с различните и аспекти.

  3. красиви жени says:
    2 октомври 2012 г. в 22:51

    Поканим ви в моят блог,
    поздрави

Публикуване на коментар