Притча за дъщерята

Младо семейство решило да прекара ден в усамотение и да не отваря вратата никому.
Рано сутринта потропали родителите на мъжа. Не им отворили. По-късно потропали родителите на жената. Първоначално не отворили и на тях, но жената не издържала и се разплакала. Мъжът пък не устоял на сълзите и и отворили вратата.
В годините им се родили няколко момчета и накрая една дъщеря. По случай раждането на момиченцето бащата устроил голям празник. Попитали го:
- Но защо? Ти не постъпи така при раждането на нито един от синовете си.
- Че как няма да празнувам?! - отвърнал той. - Роди се тази, която ще ми отвори вратата!

Да, да, знам, че е сексистка и анти-модерно-психологична. Колете ме, бесете ме, аз съм традиционалист! :D

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

3 Response to "Притча за дъщерята"

  1. traiana says:
    24 септември 2012 г. в 12:45

    Никак не е сексистка!Абсолютно вярна!

  2. Gloxy-Floxy says:
    24 септември 2012 г. в 14:32

    Е, добре, щом втори човек го казва. Благодаря! :)

  3. Анонимен Says:
    4 октомври 2012 г. в 19:39

    Не си сексистка, просто дискриминираш свекървата...
    Нормално

Публикуване на коментар