ГЕНИЙ

-Господин Гений, имате посетител - оповестила секретарката.
-Кажи, че нямам време!
-Сега имате - успокоил Гения посетителят, влизайки.- Всичко е наред.
-А Вие сте?
-Аз ли? Аз съм самото Време. Здравейте!
-Здравейте, - измърморил Геният - какво Ви води насам?
-По работа. Беше ми трудно да Ви настигна - оплакало се Времето.
-Да, често казват че съм изпреварил времето си.
-Именно, именно - енергично кимнал посетителят. - Вие вечно за някъде бързате. Вечно нямате време. А откъде да го вземете? Един път не изчакахте. Но сега край!
-Какъв край?
-Край като край. Аз дойдох, твоето време.
-Дошло е моето време? - изплашил се Геният.- Но аз не искам да умирам! Още съм млад!
-Да умирате? Защо? - учудило се Времето. - Просто Ви достигнах и сега сме наравно. Повече няма да ме изпреварвате. И, редно е да отчетем, от днес Вие вече не сте гений, а ... надарена личност.
-Защоо?
-Защото сте в крак с Времето. Какъв Гений може да бъдете при това положение?
Времето се огледало и доверително прошепнало на развенчания Гений:
-Аз бих дошло и по-рано, но някак ми беше неловко така да се натрапя на велик човек. Кой би ме представил? А сега и секретарка имате.

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!
След изтичане на срока в предупреждението тук : потребители проявили некоректност при копиране :
Какви сме ние , Блогът на Vilizaria в Нетлог (може да не е достъпен за непотребители на тази мрежа), Мистър Бг (не просто прекопирано без упоменаване на източник, а и качено в Свежо, тук)
Списъкът подлежи на актуализация.

Публикувано от

0 Response to "ГЕНИЙ"

Публикуване на коментар