КОЙ Е НАЙ-НУЖЕН НА МАСАТА

(детски терапевтични приказки и притчи)

На красиво наредената за обяд маса приборите за хранене започнали спор.
-Аз съм най-нужна! - възкликнала супената лъжица. - Без мен не ще опитате вкусна супа!
-Не, аз съм най-необходим! - възмутил се ножът за хранене. - Само аз мога да разрежа вкусното месце или пържолка!
-А без мен закъде сте?! - обидила се вилицата. - Аз съм най-нужна, защото без мен ще се наложи да ядете с пръсти. А това е толкова некрасиво и невъзпитано. Пфу!
В този момент влязло малкото момченце, което живеело в къщата и казало:
-Защо спорите? Най-необходима тук е моята баба. Тя ме научи да ви ползвам правилно. А когато се храниш правилно, и яденето е по-вкусно!

Ирина Горбачева
Източник

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

0 Response to "КОЙ Е НАЙ-НУЖЕН НА МАСАТА"

Публикуване на коментар