Хайку ... от Мозила

Опитах се преди малко да вляза в G+ и ми излезе съобщение, че браузърът ми вече не се поддържал. Да съм го сваляла и инсталирала някъде оклоло балканската война, разбирам, но не съм, още повече сам се обновява непрекъснато. Зачудих се за кратко дали да пратя Гугъл на посещение при родната му майчица, че взе да го прекалява напоследък, но в крайна сметка реших да му угодя, за да си спестя безконечното му кислене. Тръгнах да ъпгрейдвам браузъра до последната версия и това свещенодействие протече на фона на следния надпис:

You even get a haiku:
Proudly non-profit
Free to innovate for you
And a better Web.

... Помислих си, че когато и да се самоубия, вече е късно, пропуснала съм момента. :D
От Чистак-Бърсак-Новия-Си-Браузър се опитах да вляза в G+, но ... браузърът ми вече не се поддържал. Таман да изпищя:"Спрете Земята, искам да сляза!" и ми просветна, че всъщност е напълно достатъчно да сляза от т.нар. "по-добър Уеб".
Приятна вечер от мен! Без Интернет! :D

Публикувано от

0 Response to "Хайку ... от Мозила"

Публикуване на коментар