ИСКРЕНОСТ И ЕСТЕСТВЕНОСТ

Веднъж ученикът се обърнал към Учителя:
-Учителю, наскоро с приятелите ми обсъждахме темата за искреността и естествеността, но в резултат всичко в главата ми се обърка.
Учителят се усмихнал:
-И какъв е твоят въпрос? Какво се обърка в главата ти?
-Най-важното, което не мога да разбера е разликата между искреност и естественост. Според мен са едно и също.
-Не са едно и също-казал Учителят.-Искреният човек може и да не е естествен, но естественият винаги е искрен.
-Прости ми, Учителю, но все още не разбирам.
-Когато си искрен, ти не криеш чувствата си. Когато си естествен, ти не мислиш за тях.

Публикувано от

3 Response to "ИСКРЕНОСТ И ЕСТЕСТВЕНОСТ"

  1. Savlena says:
    21 октомври 2009 г. в 0:11

    Естествен и искрен?Дилема е туй...До къде и до колко,за да не накърниш нечие его или самочувствие.Ако е истински приятел ,ще го приеме по приятелски като съвет и оценка,ще си направи поуките и ще продължи напред с приятел до себе си,ако ли не...значи не си е струвала искреността и естественото поведение към него.Глокси,благодаря ти скъпа.Сега всъщност намерих отговор за поведението на мой близък човек спрямо мен и моята искрена естественост в една ситуация и едни думи.Сега вече знам и пътя за напред и към него.Целувки!

  2. Gloxy-Floxy says:
    21 октомври 2009 г. в 0:15

    :)Радвам се, че ти е дала отговор, скъпа. Целувки и на теб!

  3. Unknown says:
    21 октомври 2009 г. в 16:00

    Ако не мислиш за чувствата си, по какво ще се различаваш от животните? Естествен = първичен = първосигнален?
    В някои моменти дори предпочитам да съм лицемер(да контролирам това което показвам).

Публикуване на коментар