НА КОЛКО СТЕ ГОДИНИ?

Попитали веднъж Галилей:"На колко сте години?" Той отговорил:"На осем или десет ...", което, съдейки по посивялата му брада, не можело да бъде вярно. Отговорът си коментирал така:"Аз съм на толкова години, колкото ми остава да живея. Преживените години не притежавам, както Вие не притежавате парите, които сте изхарчили някога."

Публикувано от

4 Response to "НА КОЛКО СТЕ ГОДИНИ?"

  1. Savlena says:
    31 октомври 2009 г. в 22:52

    Мъдро и поучително.И все пак нека не броиме възрастта си с оставащите години,а със заряда, който носим в сърцето и душата си!

  2. Unknown says:
    1 ноември 2009 г. в 18:46

    Интересна мисъл, но така никога няма да знам на колко съм години, дори и да съм на дни:-)

  3. Martin Eden says:
    1 ноември 2009 г. в 21:04

    Това въобще не е така.
    Един ученик посетил Галилей и гледайки го надвесен на сложните чертежи с побеляла коса го попитал:
    "Учителю, колко години имате?"
    Галилей отговорил:
    "6 или 7"
    Като погледнал смаяната физиономия на младежа, той се засмял и казал:
    "Синко, броя годините, които ми остават. Тези които са отминали, тях ги нямам"

  4. Gloxy-Floxy says:
    1 ноември 2009 г. в 21:39

    Приема се, Анди. Не претендирам. Аз превеждам откъдето ми падне и на много от тия места хората преразказват. На мен ми е все едно, доколко е оригинално, стига да е запазена същността на написаното/разказаното.

Публикуване на коментар