ЕДИНСТВЕН И НЕПОВТОРИМ

В един град живеел лекар. Добър лекар, толкова добър, че жителите на този град почти не боледували. Но ето че заболял самият той. Нямало кой да го излекува и умрял.
Една държава имала добър управник. Крал ли, цар ли - не е важно. Важното е, че под неговото ръководство държавата процъфтявала, всички живеели в мир, съгласие и любов - пълна идилия и щастие. Но един ден му се приискало да си вземе отпуск и да си почине, уморил се човекът. Нямало кой да управлява и тутакси дотичали зли и коварни врагове и превзели държавата.
В едно селище живеел мъдрец. Помагал на хората във всякакви трудности, раздавал какви ли не съвети и всички наоколо били доволни и щастливи.
Но веднъж на него самия потрябвал съвет, а нямало от кого да поиска. И каква беда го сполетяла, пази Боже!
И за какво ви го разказвах всичкото това? А, сетих се, просто всеки толкова иска да бъде изключителен, единствен и неповторим ...

Александър Светлов

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!


Публикувано от

5 Response to "ЕДИНСТВЕН И НЕПОВТОРИМ"

  1. nana says:
    22 януари 2011 г. в 10:02

    Аз не мисля за себе си така, нито търся такава обковка на собственото си аз.Но познавам един човек-който е точно такъв.Когато събирам мъдрости, те са прекрасни и светли.Когато се налага помощ 9тя винаги е по специален начин.Щом стане дума за любов-тя е искрена и ми дарява радост.Не искам да оментирам когато целувки дарява-толкова дълго ме топлят, че искам още и чакам с нетърпение.Наложи ми се веднъж или дваж да бъда прегърната.Господи...какво преживяване...останах като пленена.Там остана мисълта и всичко което имах в този миг.Ето такъв човек е за мен единствен и неповторим.На такъв човек мога да доверя и живот и бъдеще , да дам цялата обич на коато съм способна и да го даря с любов.Радко са такива хора.Но аз съм щастлива че имам до себе си такъв -моя специален и единствено неповторим човек.

  2. Gloxy-Floxy says:
    22 януари 2011 г. в 10:39

    Пак не си в час, ама то не сме и очаквали друго!

  3. Блага says:
    22 януари 2011 г. в 10:47

    Гло, Do not feed the trolls ;)

  4. Блага says:
    22 януари 2011 г. в 10:48

    http://www.fortisimo.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=2089:molya-ne-hranete-trolovete&catid=46:tova-e-lichno&Itemid=90

    няма нужда да публикуваш коментарите ми :)

  5. Gloxy-Floxy says:
    22 януари 2011 г. в 11:22

    Ама не можах да копна линка от формата в блогър, пък акъла ми в едно зеле, та не се сетих да отворя пощата. :D {}

Публикуване на коментар