НАЙ-ТРУДНОТО

Веднъж попитали Диоген:
-Кое е по-трудно от всичко на света?
-Да познаеш себе си и да скриеш мислите си - отвърнал той.

При копиране на материали от блога, посочвайте източник!

Публикувано от

3 Response to "НАЙ-ТРУДНОТО"

  1. Михаил Янакиев Says:
    28 април 2010 г. в 12:32

    Глокс! Мислиш за себе си,а пишеш за Диоген? И в двата случая нещата се вързват идеално. А, аз какво да кажа, като дори не успях да опозная себе си, та да започна да се замислям..

  2. Анонимен Says:
    29 април 2010 г. в 9:18

    Както,винаги сте интересна.
    Чета стр.с интерес.Аз съм,един от героите на притчата.

  3. Gloxy-Floxy says:
    29 април 2010 г. в 9:53

    :) Благодаря! Всички сме герои ... в една или друга притча. :)

    :) Михаил, ами аз не уча тия неща от книгите, защото така не ги "запомням" :). Пък и много обичам да откривам топлата вода и когато след това се окаже, че някой друг я е открил преди мен, мога да съм почти сигурна, че съм открила нещо, което съществува. :D

Публикуване на коментар