КОЙ МИ ОТКРАДНА СНЕЖИНКИТЕ? (притча-загадка)

Дошла зимата. И брезичката, и клена облякла в бели пухкави кожухчета. Топло бяло кожухче наскоро било получило и зайчето. То подскачало, радвало се на зимата, как щедро сипе снежинки: "Взимайте колкото искате! Не ми се свиди!" Пухкави красавици - във въздуха, на лапичките, ушичките, ресниците, нослето. "Ах, каква ръкоделка е зимата, чудни снежинки е сътворила! "
Зайчето си наловило пълна чаша със снежинки и я занесло в къщи. "Толкова са красиви! Ще им се любувам цяла година!"- мислело си то, заспивайки.
А на сутринта намерило на дъното на чашата само малко вода.
"Кой ми открадна снежинките?" - обидило се зайчето и заплакало.

Татяна Воронина

:) Не съм я маркирала като детска, защото на 4 и на 40 години отговорът може да е един и същ, но обясненията са различни.


При копиране на материали от блога, посочвайте източник!


Публикувано от

0 Response to "КОЙ МИ ОТКРАДНА СНЕЖИНКИТЕ? (притча-загадка)"

Публикуване на коментар